zondag 1 oktober 2017

Happy Hippo #1 - Drieluik

Afgelopen vrijdag vierde Larissa haar verjaardag, altijd leuk om dan een kaart te sturen natuurlijk! 


Ik maakte voor haar deze kaart in de vorm van een drieluik, waarbij de schattige hippo's een gezellig (en lekker!) feestje aan het vieren zijn. De stempels kleurde ik in met mijn Spectrum Noir markers en paste daarbij de kleuren van de details aan op het designpapier.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart mosterdgeel
- Designpapier: Lawn Fawn - Perfectly Plaid - Chill
- Stans slingers: Marianne Design CR1392
- Stempels hippo's: MFT - Happy Hippos
- Enamel stickers donkerblauw-glitter
- Spectrum Noir markers

Fijne zondag verder! Ik ben lekker aan het knutselen en vanmiddag nog even met mijn moeder en zusje naar Intratuin.

7 opmerkingen:

  1. Gaaf drieluik, CAS en toch veel op te zien, tof!
    Fijne zondag,
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke drieluik Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk dit drieluik! Larissa is er vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje heb je voor de jarige gemaakt Linda!
    En aan je # te zien volgen er nog meer hippokaartjes ;-)
    Veel plezier bij Intratuin toegewenst, heerlijk zo snuffelen tussen alle herfstproducten.

    Groetejs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje, zeker om in het echt te zien! En jouw kaartje was de allermooiste vond Thom, gefeliciteerd met je prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! Gefeliciteerd met je prijs van Larissa.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.