maandag 29 april 2019

Llama Tell You #1

Ik vind lama's (en alpaca's) echt toffe dieren. Toen Lawn Fawn een stempelsetje uitbracht met deze coole lama, moest ik die dan ook wel hebben :).


Toen ik laatst weer eens met mijn moeder een dagje geknutseld heb, maakte ik deze kaart. Ik gebruikte het vrolijke papier uit de Spring -collectie van Lawn Fawn. De lama kleurde ik in met mijn Spectrum Noir markers.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Lawn Fawn - Spring Fling & Spiffy Speckles
- Stempels: Lawn Fawn - Llama Tell You
- Enamel dots: mat geel

10 opmerkingen:

  1. Love your colourful card and a brilliant design. Lama is very cute.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijke kleurtjes! Ze passen goed bij deze gezellige lama. Leuk kaartje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lama! Mooi kaartje, lekker vrolijk. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! De lama is enig. De achtergrond vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lama kaart! Je hebt 'm ook zo'n leuke kleurtjes gegeven. Ik word er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, toffe achtergrond ook zo.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig kaartje, leuk!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijk en kleurrijk kaartje, tof! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die lama leuk en heerlijke kleuren heb je gebruikt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.