zondag 7 april 2019

Happy Village #1

Gisteren volgde ik samen met mijn moeder, Larissa en haar moeder weer een MFT-workshop bij Doe@Ding. Het was weer ontzettend gezellig en we hebben toffe creaties gemaakt onder leiding van Angela en Inge. Binnenkort zullen we het resultaat op onze blogs laten zien; wordt vervolgd!

Na mijn Winter Village die ik een hele tijd geleden voor Kerst maakte, nu een dorpje in pastel-kleuren! Ik vind het zo leuk om die huisjes allemaal te kleuren in matchende kleurtjes, daar kan ik echt vrolijk van worden. Zeker als het dan net zo uitpakt hoe ik het voor me zag, herken je dat? :)


Voor deze kaart gebruikte ik het kader en gras van Lawn Fawn. Het papier dat ik onlangs bij Action scoorde, na een tip van Evy, gebruikte ik voor de achtergrond. Ze hebben momenteel weer wat leuke (grote, 30x30) papierblokken liggen, dus als je geld in je zak wil houden moet je er zeker niet heen gaan ;).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: Action - Mystery Marbles
- Stans kader: Lawn Fawn - Peek-a-Boo Backdrops
- Stans gras: Lawn Fawn - Grassy Hillside Borders
- Stempels: Lawn Fawn - Happy Village

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'houses' bij Just Us Girls.

4 opmerkingen:

  1. Tof kaartje Linda! Leuk met die zachte kleurtjes. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi gekleurd en alles verwerkt!
    Supergave kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How fabulous are these little village scenes! So cute...I'm crushing over the car; it's adorable! Thrilled that you shared your creativity in the Just Us Girls gallery!
    ~carol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your little house vignettes are so cute and softly colored, Linda. Thanks for sharing your card with us at Just US Girls.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.