zaterdag 27 april 2019

Zebra #2

Kijk dit vrolijke zebraatje eens! Veeeeel te lang niks mee gedaan, schandalig! Pff misschien heb ik toch teveel spullen? O nee, dat kan het niet zijn....


Maar goed, beter laat dan niet! Vandaag alvast twee babykaarten met dit lieve beestje. Ik hield de kaarten verder redelijk eenvoudig, zodat de zebra alle aandacht krijgt.


En ja, als ik dan toch lekker bezig ben... dan maar gelijk twee versies: blauw en roze.


Hieronder het duo nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaarten blauw en roze
- Designpapier: Marianne Design - Crafty Patterns
- Stans zebra: Marianne Design - Eline's Zebra & Donkey COL1447
- Stans vierkant: MFT
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Baby Teksten EC0106
- Glitterstenen
- Touwtje

Fijne Koningsdag nog verder!

5 opmerkingen:

  1. Oh ik kreeg jou kaartjes niet in mijn lijst te zien. Maar zag ze op instagram voorbij komen dus ik dacht daar moet een blogje aan vast zitten.
    Heel lief deze kaartjes. De zebra is echt te leuk!
    Fijne Koningsdag nog! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele gave geboortekaartjes met de zebra's. Mooie kaart voor het KKT, handig om die al klaar te leggen voor de kraamhulp. Mooie kaartjes voor je zus en zo bijzonder om samen zwanger te zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Die moet ik ook nog eens van stal halen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Linda!! En de kaarten hoeven niet altijd "volgepropt" te worden om mooi te zijn!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.