maandag 22 oktober 2018

Birthday Stars

Bij Dutch Card Lovers loopt momenteel de uitdaging om een kaart te maken met een achtergrond van ruitjes. Dat gebruikte ik als uitgangspunt voor deze kaart die ik maakte voor een nichtje die vandaag haar verjaardag viert.


Ik zocht wat leuke designpapiertjes bij elkaar voor de achtergrond en de ster en stanste de woorden uit zwarte en kraft-kleurige cardstock.


Toen alle spullen toch nog op mijn tafel lagen, maakte ik de kaart nog eens maar met andere designpapiertjes. Altijd handig om extra in huis te hebben, toch?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart blauw en wit
- Designpapier eerste kaart: Lawn Fawn - Perfectly Plaid Rainbow & Echo Park Dots & Stripes - Little Boy
- Designpapier tweede kaart: Crate Paper - Bloom
- Stans ster
- Stans 'happy' & 'birthday': Winnie & Walter
- Transparante steentjes: Little things from Lucy's Cards - Crystal Collection Night Sky
- Fineliner zwart & kastanjebruin

10 opmerkingen:

  1. Heey Linda,

    dat zijn 2 hele leuke kaartjes geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten! Gaaf, met die grote ster!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave verjaardagskaartjes!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke en vrolijke kaartjes, Linda!
    Voorraad komt altijd wel weer van pas.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs gave kaartjes zijn dit! De blauwe is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zijn ze zeker, vooral de eerste. Lekker stoer is die door de zwarte tekst en het kraft. Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn heel gaaf! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes zo met die ster. Slim om er meteen twee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf, erg mooie en stoere kaartjes!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart en wat een mooie ruiten achtergrond heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.