donderdag 18 oktober 2018

Kerst 2018 - Polar Pals

Ik heb weer wat kleurtjes oxide erbij :). Dit kaartje maakte ik met roze-tinten, weer eens wat anders voor een kerstkaartje. Het gaat dit jaar niet zo hard met de kerstkaartjes, maar ach.. ik doe toch mijn best om een mooi voorraadje te hebben tegen de tijd dat het december is.


De lieve winterse diertjes van het stempelset Polar Pals kleurde ik in met mijn Spectrum Noir markers. De accessoires kleurde ik in passende kleuren bij de rest van de kaart: roze! De zwarte letters stanste ik uit foam, wat de kaart wat minder zoetsappig maakt. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart paars-roze
- Stempels: MFT - Polar Pals
- Stansen 'merry' en 'christmas': Winnie & Walter
- Achtergrond: Distress Oxide Inks - Worn Lipstick, Spun Sugar, Tattered Rose
- Zwarte foam
- Fineliner zilverkleurig

8 opmerkingen:

  1. Jaja, ook jij moet er aan geloven. De oxide verslaving. Dit kaartje is echt cute! Zo mooi met de roze achtergrond.
    Een top kerstkaartje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, wat een lieve diertjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, leuk in roze! Ik heb deze set pas bij Doe@ding gekocht. Ik had deze kleurencombinatie niet bedacht, maar ik ga deze zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk kaartje Linda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief winters kaartje, leuk gemaakt zo in het roze!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk die roze kerstkaarten!!
    Fijn weekend!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje met zie schattige zeehondjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.