zondag 14 oktober 2018

Workshop MFT bij Doe@Ding #1

Daar zijn we weer, Larissa en ik! Vandaag laten we jullie onze resultaten zien van de workshop die we afgelopen weekend volgden bij Doe@Ding in Spijkenisse. Het was voor mij de eerste keer daar en vond het erg leuk! Ik was samen met mijn moeder (check ook haar blog!) en Larissa ook met haar moeder. Erg gezellig met zijn viertjes en voor herhaling vatbaar! In december gaan we weer :).


In de ochtend begonnen we met twee kaartjes. De eerste was in herfst -thema. De achtergrond maakten we met Distress Oxide inkt, water en een velletje mica. De ballonnetjes en letters zijn ook met inkt bewerkt. De stempeltjes had ik mee naar huis genomen om daar in te kleuren met mijn Spectrum Noir markers in bijpassende kleurtjes.


De tweede kaart bestaat uit diverse cirkels. Hierbij is alles wat blauw is, ook weer met inkt bewerkt. Ook leuk om het zo eens te doen. Thuis ga ik vaak op zoek naar bijpassend papier, maar soms lukt dat niet helemaal en dan is inkt nog een goed alternatief!


's Middags gingen we over op het thema Kerst. We maakten een tag met drie schud-rondjes. Ik vond het best een gedoe met het schudmateriaal, dat plakte steeds tegen het 'raampje' aan. Hup, weer open gesloopt, wat materiaal eruit en weer dichtgeplakt... knoei knoei haha, maar uiteindelijk is hij toch wel aardig naar mijn zin geworden :).


Verder versierden we nog een doosje met notitieblaadjes erin. Handig voor m'n verlanglijstje, hihi. We beplakten de buitenkant met groene cardstock en designpapier. Bovenop wat versiersels in bijpassende kleurtjes. Ik hield hem iets rustiger dan het voorbeeld, meer mijn ding :). 


 

Al met al veel gekletst, geknutseld en uiteindelijk in de winkel ook natuurlijk e.e.a. gekocht! Zeer geslaagde dag als je het mij vraagt. Thuis nog wat laatste details afgemaakt want door het kletsen waren we echt niet overal aan toegekomen hihi.

Fijne zondag nog! Wat zijn jullie plannen? Ik denk dat ik eens lekker wat ga knutselen :)

10 opmerkingen:

  1. Jij heb ook al van die mooie werkjes gemaakt. Net bij Larissa gekeken, ook zo leuk.
    Een schudkaart lijkt mij ook nogal een gedoetje, maar het resultaat is zo uniek. Niet alle mensen krijgen zo`n geweldige schudkaart ;)
    Met Miranda, al een tijd geleden, ook bij Doe@ding geweest. Er waren toen geen workshops, maar wij keken onze ogen uit. Wat een hoop keus. Ik heb toen echt dingen in mijn mandje gedaan en weer er uit voor nog iets leukers. ( moest toch echt keuzes maken wilde ik nog thuis mogen komen ;))
    Gaan jullie nog maar nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke resutlaten van de workshops, Linda. Klinkt als een heel geslaagde dag!
    Leuk om dat zo met elkaar te doen! Ik ga ook bij je mams kijken 😊
    Groetjes
    Jantune

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was best hard werken hè om alles af te krijgen! Het is dan lekkerder om thuis even het kleurwerk te doen. Gezellig dat je moeder ook mee was, ik zal eens even op haar blog gaan spieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was het een gezellige dag he?! Heb er zo van genoten.
    Je creaties zijn stuk voor stuk heel mooi!
    Op naar december...of eigenlijk eerst november. Zin in! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook nog tijd gehad voor kletsen?! En dat terwijl je vier projecten aan het maken was! Het is vast heel gezellig geweest. Slim om thuis op het gemakje de afbeeldingen in te kleuren. Het ziet er heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zulke leuke dingen gemaakt! Ik was al bij je moeder op haar blog. Samen hebben jullie genoten en ook nog leuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n workshopdag Linda!! Gave dingen gemaakt en je leert er ook weer een hoop van. En gezellig natuurlijk.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke dingen heb je gemaakt op de workshop, en je leert er ook weer een hoop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk dat je de workshops hebt gevolgd daar!! Staat ook nog ergens op mijn wensenlijstje :)
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.