donderdag 15 november 2018

Kerst 2018 - Frosty Friends #1

Ennn de kerstkaartenproductie gaat gestaag door! Vandaag een kaart met de super lieve sneeuwpopjes van Hello Bluebird!


Ik kleurde de geweldige figuurtjes in met mijn Spectrum Noirs en met wat papier in bijpassende kleuren, was dit kaartje redelijk snel af!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Stampin' Up - Candy Cane Lane
- Stempels: Hello Bluebird - Frosty Friends

Ik maakte nog een tweede, heel ander, kaartje met deze stempels. Binnenkort op mijn blog!

9 opmerkingen:

  1. wat een super leuk en vrolijk kaartje, geweldig die tekst wolkjes...

    Bedankt voor je deelname bij 52WTC
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sneeuwpopjes zijn echt geweldig!
    Heel lief kaartje, Linda.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sneeuwpopjes. Van mij mag de sneeuw nog wel even wegblijven :-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig kaartje heb je gemaakt zeg! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi winters kaartje heb je gemaakt met die schattige sneeuwpopjes...TOP!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, mooi papier en die sneeuwpopjes zijn zo schattig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er erg mooi uit ! Geslaagd kaartje,
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.