zaterdag 17 november 2018

Sinterklaas #1 - Welkom

Hij is weer in 't land: Sinterklaas! Na jaren radio-stilte van Sinterklaas aan ons adres, is het dit jaar weer voor het eerst dat we er 'iets' aan doen. En ja, de belangrijkste aanleiding hiervan is Zoë (al zal ze er dit jaar nog niet veel van mee krijgen).


Op het moment dat dit bericht op mijn blog verschijnt staan wij Sinterklaas en zijn Pieten welkom te heten en vast ook kruidnootjes te snoepen, want daar ben ik dol op (vooral die met chocolade-jasje)!

Nu Sinterklaas dit jaar ook bij ons thuis gevierd wordt, was het ook tijd om me eens te verdiepen in Sinterklaas-knutsels. En toevallig kwam Marianne Design dit jaar met een superleuke set van Sint en Piet! Die 'moest' ik dan ook hebben en ging er afgelopen week mee aan de slag.

Sinterklaas kreeg een lekker wollige baard van wattenschijfje. Piet is wel wat donker uitgevallen op de foto. Ik heb hiermee geen verkeerde bedoelingen! 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Echo Park - Dots & Stripes - Little Boy
- Stans Sint en Piet: Marianne Design LR0565
- Stempels alfabet (welkom): Marianne Design - Eline's Handlettering EC0160
- Glitterpapier goud
- Fineliner zilverkleurig

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'Sint of Kerstman' bij Knutsels en Kadootjes.

Wat doet jullie aan Sinterklaas?

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk om deze kaart juist vandaag te posten, hij is super! Wij vieren dit jaar voor het eerst geen Sinterklaas omdat mijn jongens die week toch niet thuis zijn. Maar ik ga het zeker missen, want het is mijn favoriete feestdag. Zeker met een kleintje is het magisch! Geniet er van!!
    Oh ja, en je sneeuwpopjes kaart van de vorige post is ook ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is superleuk geworden! & wat zal Zoë genoten hebben van haar sinterklaasfeest. Ogen tekort waarschijnlijk.
    Wij vieren het niet, maar kijken stiekem altijd wel even op tv. Die goeie tijd.
    Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel gaaf! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K. En wat is dat toch weer leuk om te gaan vieren met kleintjes! Ga er van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super geweldig kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje, gezellig! Rolf en ik vieren geen Sinterklaas (maar stiekem hebben we toch meestal een kleinigheidje voor elkaar), maar op school = werk natuurlijk wel in de onderbouw.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs leuke kaart! Ook hier wordt weer Sinterklaas gevierd sinds een paar jaar. Kleindochter Emmy is alweer zes en zal denk ik over een jaar of twee van het geloof vallen ;) Nu is het zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Linda, wat een superleuk kaartje! Wij vieren ook niet echt Sinterklaas meer. Maar het lijkt me zo leuk, mochten er ooit kleinkinderen komen om daar weer mee te beginnen. Als deze mooie traditie dan nog bestaat.
    Reuze bedankt voor het meedoen bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.