donderdag 22 november 2018

Kerst 2018 - Winter Village

Het is weer donderdag, kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas. Ik heb weer twee kerstkaarten voor de voorraad gemaakt. Ik ging aan de slag met het super leuke (al zeg ik het zelf..) stempelset Winter Village van Lawn Fawn.


Allereerst heb ik het dorpje ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers. Ik gebruikte hiervoor steeds bruin- en grijstinten, steeds in een iets andere combi. 


De achtergrond maakte ik met Memento inkt en het kader stanste ik uit kraft-kleurig papier. Wat bergen sneeuw erachter, waarop ik later het dorpje plaatste. Ik vond de tekst, hoewel hij van een totaal ander merk is, wel passend bij het dorp :).


Hieronder zie je de kaarten nog even samen op de foto:


Ingrediƫnten voor deze kaarten:
- Basiskaart wit
- Stans kader: AliExpress
- Stempels huisjes: Lawn Fawn - Winter Village
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Scandinavian Bird EC0155
- Inkt achtergrond: Memento Tuxedo Black, Nautical Blue, Teal Zeal

17 opmerkingen:

  1. Heey Linda,

    dat zijn 2 hele leuke kerstkaarten geworden.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht zo in die vakjes! Heel mooi gekleurd ook, erg geslaagd, Linda!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk een wat een geweldige stempeltjes. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi in deze totaal andere kleuren :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstkaarten vielen me meteen al op Linda. Ik vind ze super met die kaders en zo mooi gekleurd. Ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee super leuke kaartjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaarten, prachtig, dat dorpje in een kader, superleuk gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn super mooi!
    Ik heb de andere twee village setjes van LF. Happy village en village shop,
    Maar deze is ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk setje kaarten met deze huisje Linda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze super Linda !!!!

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaartjes, echt leuk om die tafereeltjes zo in die vakjes te plaatsen!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee leuke kaartjes Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuke kaartjes, mooi hoor!
    Bedankt voor je deelname bij 53WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een geweldige leuke kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ziet er erg leuk uit ! mooi gedaan, leuk al die huisjes en een heel erg geslaagde achtergrond
    fijn dat je (weer) meedoet deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Magda van Spankeren12 oktober 2019 om 13:08

    kun je ook zeggen hoe die mal heet met die vakjes en van welk merk, kan ze nergens vinden

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.