woensdag 28 november 2018

Men & Motorbikes #6

Mannenkaarten... mijn voorraad was tot een dieptepunt gekomen, dus tijd voor wat aanvulling! Vandaag om te beginnen twee kaarten met motors.


De eerste kaart hield ik redelijk rustig, wat stroken designpapier en een stoere motor op de voorgrond.


De tweede kaart maakte ik op de valreep voor de huidige uitdaging op het Marianne Design Challenge Blog 'mannenkaart'. Ik baseerde hem op een kaart die ik zelf heeeeel lang (ruim 3,5 jaar) geleden maakte: die vind je hier terug.


Ik gebruikte voor beide kaarten eigenlijk ongeveer dezelfde materialen, op de tekststempel en het touwtje na :).


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart donkergrijs en wit
- Designpapier: Marianne Design - Crafty Patterns
- Stans motor: Marianne Design LR0287
- Stempel 'gefeliciteerd' (klein): Marianne Design HT1601
- Stempel 'gefeliciteerd' (groot): JoyCrafts
- Enamel dots: Marianne Design
- Touwtje (jute)

6 opmerkingen:

  1. Grappig hoe je jezelf hebt geïnspireerd met je kaartje uit 2014. Ze zijn beiden erg leuk geworden en die uit 2014 is ook mooi! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaart geworden Linda.
    Gezellig dat je meedoet met onze uitdaging.
    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, stoere kaarten. Leuk ook met het touwtje bij de tweede.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, stoere kaarten!
    grtz Colien
    (Als je wilt, kun je ze ook nog linken op het Knutsels en Kadootjes blog, daar vragen we ook om mannenkaarten)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.