donderdag 13 december 2018

Biertje #7 - Serie van 3

Zo, dit idee zat al lang in mijn hoofd... Heb je dat ook wel eens? Zoveel ideeën maar soms zo weinig tijd om het uit te werken, of er komt iets anders tussen.


Maar daar is hij dan, weer een nieuwe 'serie van 3' met het biertje. Te leuk voor mannenkaarten, als je het mij vraagt! Ik maakte eerder al eens een soortgelijke serie.


Deze eerste kaart doet mee aan de uitdaging 'mannenkaart' bij Knutsels en Kadootjes. En als je dan toch lekker bezig bent, en de tafel ligt vol met bij elkaar matchende spullen, dan maar gelijk door voor een serie kaarten in hetzelfde thema :).


En gezien de bierliefhebbers in onze omgeving is het ook best handig om er gelijk weer een paar op voorraad te hebben in dit thema. Ze zullen vast weer snel de deur uitgaan!


Hieronder zie je de drie kaarten nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft en wit
- Designpapier: mix en match uit verschillende blokjes uit mijn voorraad
- Stans biertje: Yvonne Creations CDD10013
- Stans 'cheers' : MFT - Cheers
- Stempel inktspetters: Altenew
- Fineliner zwart

5 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk, Linda.
    Ik verzin vaak dingen als ik op de fiets zit, maar uitwerken komt er veel te vaak niet van...tijdgebrek :-(
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke serie mannenkaarten heb je gemaakt. Superhandig om in de kast te hebben liggen. En ja, er zitten veel te weinig uren in een dag! (vooral in het weekend...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze gaaf!!
    Dat zijn echte mannenkaarten, die zouden hier ook wel van pas komen.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn supergaaf geworden. Ik schrijf mijn ideetjes vaak op want anders wordt mijn hoofd erg vol. Zo herkenbaar!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaartjes, dat bierglas blijft tof!
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    grtz Colien [Knutsels en Kadootjes]

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.