zondag 16 december 2018

Workshop MFT bij Doe@Ding #2

Vorig weekend gingen mijn moeder en ik weer naar Spijkenisse voor een workshop bij Doe@Ding. Dit was voor ons de tweede keer, in oktober gingen we ook al. En ook nu ontmoetten we daar weer Larissa en haar moeder, gezellig! Met zijn vieren hadden we een tafel en naast het kletsen en lekker eten, hebben we ook nog geknutseld hihi :). Eigenlijk hebben we best hard gewerkt! Er was weer heel wat moois te maken.


We begonnen in de ochtend bij Inge. Daar maakten we deze drie projectjes in Kerstsfeer: een cadeau-kaart-envelop (linksboven), een doosje voor Rittersport-chocolade (onder) en bijpassende kaart (rechtsboven):


Hieronder zie je hoe de binnenkant van de envelop eruitziet: een uitklap-kaart met lief ijsbeertje en toepasselijke tekst.


's Middags volgden we de workshop bij Angela, waar we twee leuke kerstkaarten maakten met winterse pinguïns.


De stans die we gebruikten voor de eerste kaart kon ik ook niet laten liggen, vind hem erg gaaf! Die belandde (niet alleen...) in mijn winkelmandje :). De tweede kaart is een mini-kaartje:

  
We gingen naar huis met een voldaan gevoel, nieuwe knutsel-tips en aankopen en niet te vergeten: twee toffe verrassingen!

Het was weer een zeer geslaagde dag en we kijken alweer uit naar de volgende workshop! 

6 opmerkingen:

  1. mooie kaartje heb je gemaakt leuke stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit klinkt wel heel leuk en gezellig! Mooie projectjes zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n workshop dag. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig allemaal Linda.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke workshops, en nog belangrijker dat het zo gezellig was.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke projectjes! Knap dat jullie het af hebben gekregen met zo’n gezellig gezelschap ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.