woensdag 13 maart 2019

Baked with Love #1

Naast knutselen vind ik het ook heel leuk om te bakken. Ik heb er ook best veel spullen voor, maar doe het eigenlijk veel te weinig!


Op dit kaartje komen mijn twee hobby's samen :). De rode KitchenAid die bij ons op het aanrecht staat, kreeg ook een mooie prominente plek op deze kaart. De overige accessoires stemde ik qua kleur af op de bakmachine. Het is een gezellig geheel geworden, vind je niet. Ik krijg gelijk zin in een zelfgebakken cake!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Lawn Fawn - Let's Polka in the Dark
Designpapier: Lawn Fawn - Knock on Wood
- Stempels: Lawn Fawn - Baked with Love

Vandaag was de laatste werkdag voor mijn zwangerschapsverlof. Nu beentjes omhoog en relaxxxx. En misschien dat ik in de komende weken nog eens aan het bakken sla :).

4 opmerkingen:

  1. Tof kaartje Linda! Geniet van je zwangerschapsverlof, benieuwd als je de tijd kan vinden om aan het bakken te gaan! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart!
    Jij kleurt toch met Spectrum Noir markers? Er zijn niet zoveel bloggers/YouTubers die dat doen.
    Zou je misschien een keer erbij willen zetten welke kleuren je gebruikt? Ik ben nog maar een beginner met Spectrum Noirs en ik vind het soms moeilijk om de juiste kleuren bij elkaar te zoeken.

    En geniet van je zwangerschapsverlof!!

    Groeten van Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, helemaal leuk deze kaart! Ik heb het stempelsetje ook en zelfs dezelfde rode kitchenaid als jij. Nu met je verlof komt de nesteldrang en sla je vanzelf aan het bakken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof kaartje, gaaf dat rood met zwart en al die leuke bakspulletjes! Hier ook allerlei rode accessoires in de keuken, waaronder een rode keukenmachine. Ik bak ook te weinig, maar ja... heb ook zoveel hobby's ;)
    Geniet van je verlof!! Laat maar es zien wat je zoal bakt :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.