zaterdag 23 maart 2019

Just Sayin' #1 - Welcome Sweet Baby Boy & Girl

Toen ik de sketch bij Tuesday Morning Sketches voorbij zag komen, had ik gelijk een idee!


De diertjes en ballonnen had ik pasgeleden gekleurd en lagen nog klaar om gebruikt te worden. De kleuren waren alvast afgestemd op het papier dat ik erbij in mijn hoofd had: blauw/ roze gecombineerd met geel.


Ik maakte een jongens- en meisjesvariant: één met het beertje, en één met het konijntje. Ik vind het zo schattig hoe ze een tekst-bordje vasthouden. Ik stempelde er een tekst van Eline Pellinkhof op in plaats van de teksten die erbij horen, omdat ik het graag in babythema wilde :).


Hieronder zie je de kaarten nog samen op de foto:



Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Marianne Design - Sweet Dreams & Eline's Babies Pink
- Stans alfabet: CraftEmotions
- Stempel diertjes: Hello Bluebird - Just Sayin'
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Baby Animals
- Glitterpapier geel & champagne-kleurig
- Fineliner zwart

Hieronder de gebruikte sketch van Tuesday Morning Sketches:


13 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes, erg mooi!
    Bij mij vandaag dezelfde sketch, ik heb het bij bloemetjes gehouden...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaartjes!! Je bent lekker bezig.
    En heerlijk genieten van je verlof..
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige babykaartjes heb je gemaakt met deze leuke sketch!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lieve babykaartjes, Linda. Superleuk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt. Top idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes met die sketch als basis!
    Super schattige stempels en stansen.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaartjes. Wederom een perfecte combinatie van lieve papiertjes en stempeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk. Deze figuurtjes met plakkaatjes ga je ook bij nog zien. Nog even geduld...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stel supergave kaarten zeg!! Heel erg mooi en goed gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aw! These are both adorable! Very sweet cards!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Both of these cards are adorable! Love them! Thanks so much for sharing with us at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Darling baby cards! They are both so very sweet. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke baby kaartjes Linda. Ik vind het knap hoe je met de schets gespeeld hebt.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.