donderdag 21 maart 2019

Bijtje #1

Nadat ik de huidige uitdaging op het 4 Season Challenge Blog voorbij had zien komen, kreeg ik gelijk zin in een zomerse kaart. Althans, hij moest lekker vrolijk zijn en zonnig!


Volgens mij is dat wel gelukt :). Ik gebruikte papier uit twee verschillende, zomerse blokjes en vulde dat aan met wat roze accenten. 

Het bijtje had ik dus nog nooit gebruikt.. wat slecht! Terwijl hij zo schattig is. Ik maakte zijn vleugeltjes van vellum, zodat ze een beetje transparant werden zoals echte vleugels. Achter de roze cirkel plakte ik zwart glitterpapier, maar dat zie je helaas niet zo goed op de foto.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier zwart/wit: Lora Ballora - Perlora
- Designpapier geel: Echo Park - Summer Dreams
- Stans bij: Marianne Design - Eline's Bee & Ladybird COL1356
- Stempel 'van Harte': CraftEmotions
- Inkt roze cirkel: Distress Oxide Inkt - Picked Raspberry
- Confetti: Lucy's Little Things
- Fineliner zwart
- Glitterpapier zwart
- Washitape

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
4 Season Challenge Blog: bloemetjes & bijtjes
Crazy 4 Challenges: onderstaande sketch


6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijkheid op je kaartje! Geweldig leuke kleurtjes bij elkaar en dat bijtje is echt super! Zonde om niet te gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleurencombinatie!
    Mooi met die vleugels van vellum.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje is dit. Leuk dat bijtje. Maakt het net weer even speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Linda,

    het is een super vrolijke lieve kaart geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, vrolijke kaart in toffe kleurencombi!
    Dankjewel voor je deelname aan onze Bloemetjes en Bijtjes uitdaging op het 4 Season Challenge Blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kleurtjes en papiertjes zo bij elkaar, gaaf kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.