woensdag 13 mei 2020

In een Lijstje #9 - Swap met Nadine

Nadine en ik besloten een paar weken terug dat het ons wel leuk leek om eens met elkaar te swappen. We stuurden elkaar wat spulletjes toe uit eigen voorraad en gingen daar beide mee aan de slag. We begonnen met het pakketje van Nadine, wat een feest!


Het is een tijd geleden dat ik aan de knutsel ging met foto's, maar toen ik de 'gamer' -brad in het pakketje van Nadine vond, kreeg ik gelijk een ingeving. Deze foto van Marc met Esmée.... dat moest gewoon!


In het pakketje zat onder andere ook het mooie zebra-papier, het gestreepte kaartje, panter-washi-tape en wat andere leuke accessoires. O ja, en hieronder zie je nog een lief zebraatje gecombineerd met kurk en touw uit het pakket dat Nadine samenstelde.


Zo, dat was een heerlijk pakketje om mee aan de slag te gaan. Binnenkort zien jullie de creaties wel voorbij komen met de spullen die ik opstuurde. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.