maandag 25 mei 2020

Seaside Girls #1

Toen ik het moodboard voor de uitdaging bij Dutch Card Lovers voorbij zag komen (zie onderaan dit bericht), werd ik direct geïnspireerd om deze stempels uit de verpakking te halen!


Zee, strand, palmbomen.... voorlopig iets om alleen maar van te dromen. De kleuren zeegroen en de bruintinten heb ik terug laten komen in, onder andere, de badpakken van de meisjes.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roestbruin
- Distress Oxide - diverse kleuren
- Stans landschap: MFT - Beach Scene Builder
- Stempels: Hello Bluebird - Seaside Girls
- Fineliner zwart

Hieronder dus het moodboard van Dutch Card Lovers:


10 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk gedaan! In het moodboard zitten veel toffe elementen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien hoe iedereen met hetzelfde moodboard toch tot iets heel verschillends komt. Jouw meisjes gaan lekker naar het strand. Wat een schatjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute! Love the scene you have created.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begrijp helemaal waarom je aan deze stempels moest denken bij het zien van het DCL-moodboard. Wat een schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof kaartje, leuke stempelset is dat, linda. Helemaal toepasselijk bij het moodboard!
    En zon, zee en strand zal misschien nog wel gaan lukken, maar die palmbomen, dat blijft voorlopig even dromen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoezig strandkaartje Linda! Nu alle buitenland vakanties wellicht niet doorgaan zijn dit soort tafereeltjes meer dan welkom! Leuk dat je meedeed met onze DCL Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi strandtafereel!! En ook je helleborus kaarten uit je vorige post zijn super!! Moet ik ook nog een weer op tafel leggen en wat mee doen.
    Fijne dag en lekker genieten van de zon!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje! Mooie kustlijn en schattig tafereeltje! Fijn dat je meedoet met DCL, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje zeg en een heel erg mooi tafereeltje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Linda, je hebt het moodboard creatief gebruikt!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.