donderdag 14 mei 2020

Zebra #4 - Tess

De collega voor wie ik eerder deze kaart maakte, kreeg er begin april een lief dochtertje bij: Tess.


Ik ging weer voor haar aan de knutsel, dit keer met de zebra. Op het geboortekaartje staat dat diertje namelijk ook, dus leek me wel zo leuk om die erin te verwerken. Evenals de kleur van het geboortekaartje: oranje-roze.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood-roze
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Babies Little Miracle
- Stans zebra: Marianne Design - Eline's Zebra & Donkey COL1447
- Stans letters: CraftEmotions
- Stempel 'welkom lieve': Marianne Design - Eline's teksten Hello Baby EC0171
- Stempels datum: Stampin' Up - Labeler Alphabet

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje voor de kleine Tess. Mooi hoe je de datum en naam toegevoegd hebt. Ik zag ook de layout van de 'gamers' hieronder... superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje is dit geworden, heel leuk om het zo persoonlijk te maken!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig kaartje. Mooi om het zo persoonlijk te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag ze al voorbij komen, en meer! je bent echt een stip talent. Erg mooi wat je allemaal maakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.