woensdag 20 mei 2020

Swap met Nadine - Part Two

Vorige week deelden we al het eerste deel van onze swap-creaties: de dingen die we maakten met Nadine haar pakketje. Vandaag is het tijd voor de creaties die we maakten met het pakketje dat ik opstuurde:


Ik ging als eerst aan de slag met het papier van StudioLight dat ik erbij had gedaan. Hiermee maakte ik twee kaarten: met ook de gestanste teksten uit het pakket. Op een kaart voegde ik nog een lief poesje toe van Eline Pellinkhof, dat ik al ingekleurd had liggen. Haar rode halsband matcht wel goed bij het rode designpapier, vond ik :).


Vervolgens ging ik aan de slag met het roze papier uit het blok 'Little Miracles'. Met als extra uitdaging voor mezelf: geen babykaarten. Nou, dat is best gelukt vond ik :). Een kaart met de 'you'-letters uit het pakketje en ik voegde een superwoman toe.


En hieronder nog een kaart met het label en de zwarte cirkel uit het pakketje. Daar voegde ik het lieve vosje aan toe.


Het was echt super leuk om zo eens te swappen met elkaar. Je wordt uitgedaagd eens op een andere manier naar je knutselspullen te kijken, en om eens aan de slag te gaan met een aantal spulletjes van een ander. Heel geslaagd :).

1 opmerking:

  1. Heey Linda,

    dat is zijn 4 hele lieve kaartjes geworden in heerlijke kleurtjes!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.