donderdag 8 oktober 2020

Eline's Babies #32 - Craft Stencil Bag

Voor een vriendin maakte ik een tijdje geleden deze kaart in de vorm van een verzorgingstas. Hij is gemaakt met de craft stencil van Marleen van der Most. Wat was dat ontzettend leuk om te maken!


Het was al bekend dat het een jongetje is, dus ik zocht wat leuke blauwe papiertjes bij elkaar. Verder vond ik het leuk om het beertje van de baby geel te maken, omdat mijn vriendin fan is van Winnie the Pooh. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier (blauw): Marianne Design - Eline's Babies - Little Miracle
- Designpapier (geel): CraftSensations (Action)
- Craft stencil: Marianne Design - Bag by Marleen PS8056
- Stans baby: Marianne Design - Eline's Babies COL1479
- Stans fles: Marianne Design LR0575
- Stempel tekst: Marianne Design CS1051
- Touwtje

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'baby thema' bij Crazy 4 Challenges.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk geheel! Erg leuk om deze tas voor een zwangerschapskaart te gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Linda,

    het is een prachtige zwangerschapskaart geworden. Lekker fris dat blauw met geel.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is wel een hele toffe tas!! Mooi in het geel en blauw.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart Linda! Erg leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.