zaterdag 10 oktober 2020

Stokstaartjes #2 - Kerst 2020

Afgelopen week ging ik aan de slag met de allerliefste stokstaartjes van Eline Pellinkhof. Kijk nou wat een schattig gezinnetje zo bij elkaar!


Ze kregen een mooi plekje op een kerstbal die ik maakte met de craft stencil van Marleen van der Most. Die kleedde ik verder nog aan met mooi designpapier, sneeuw en wat boompjes. Heerlijk om te doen!


Ingrediënten voor deze kaart: 
- Basiskaart wit
- Craft Stencil kerstbal:Marianne Design - Kerstbal PS8017 
- Designpapier: Marianne Design - Frozen Winter PK9172
- Stans stokstaartjes: Marianne Design - Eline's Meercats COL1490 
- Stans boompjes: Marianne Design - Craftable Trees by Marleen CR1483 
- Stempel tekst: Marianne Design - Hallo Winter by Marleen CS1036
- Goudkleurig papier: Marianne Design

7 opmerkingen:

  1. Vind hem super leuk Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje Linda! Wat zijn de stokstaartjes leuk zeg en ook de vorm van de kaart is erg leuk! Ik ben je gaan volgen om ook je andere creaties te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me helemaal voorstellen dat je hier heerlijk mee bezig geweest bent. Alle kleurtjes kloppen en het is een heel gezellig geheel geworden. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf, mooi en lief winters tafereel!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat super gelukt Linda!! Zo'n toffe kerstbal met die lieve stokstaartjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.