zondag 25 oktober 2020

Schildpad #2

Afgelopen week gingen mijn moeder en ik aan de slag met de lieve schildpadjes en de sketch onderaan dit blogbericht.


Mijn versie werd een lekker zoet kaartje met veel roze en daarbij wat zwart-wit tinten. Ik combineerde allerlei papiertjes uit blokken van Action/CraftSensations.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: diverse blokken CraftSensations (Action)
- Stans schildpad: Marianne Design - Eline's Turtles COL1480
- Stempel tekst: CraftEmotions
- Enamel dots roze

De kaart doet mee aan de sketch uitdaging bij Cut it Up Challenges:



10 opmerkingen:

  1. Oh what a cute little turtle die cut this is! I love her! I love your sketch and its perfect for Cut It Up. Thanks so much for joining us. Sherri DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Linda,

    wat een lief kaartje met de schildpad. Leuke combinatie van designpapiertjes ook en roze vind ik altijd geweldig.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What an adorable baby card! I love the papers you used and that turtle is amazing. I had to look closely; I thought it was made from fabric!

    Thanks for joining us at Cut it Up for our Sketch challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje! Door het zwart ook een beetje pit bij het zoet..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een schattig kaartje heb je gemaakt, heel lief al deze papiertjes bij elkaar!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd! Prachtig met al die mooie papiertjes bij elkaar. Lekker roze.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schildpad kaartje!! Gaaf al die mooie papiertjes erbij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.