vrijdag 2 oktober 2020

Vosje #15 - Quincy Jarig

Binnenkort is ons achternichtje Quincy jarig. Ik vind het altijd wel fijn om wat vooruit te werken, zeker nu ik niet altijd even veel tijd meer heb om te knutselen. En challenges helpen mij vaak met het vinden van inspiratie, zo ook dit keer. Zie onderaan dit bericht.


Op Instagram 'durf' ik kaarten pas te plaatsen nadat de ontvanger hem gezien heeft, omdat veel van hen mij ook volgen. Maar hier op blog is het redelijk veilig wat dat betreft :). Daarom kan ik deze kaart hier ook wel alvast laten zien, ondanks dat de verjaardag nog niet is geweest. Ik ging aan de slag met frisse herfstkleurtjes en een papierblok van Action van vorig jaar (of dat jaar ervoor?).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Action - Forest
- Stans vosje: Marianne Design - Eline's Cute Fox COL1474
- Stans letters: Marianne Design - Punch Die ABC CR1417
- Stempel 'hoera': CraftEmotions
- Embossing stencil: Marianne Design DF3438
- Enamel dots oranje
- Gelpen koperkleurig

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Always Fun Challenges: die cutting (take your favorite die cuts)
Tuesday Morning Sketches: onderstaande sketch


6 opmerkingen:

  1. Wat enorm schattig. Bij mij ligt het vosje ook klaar en het mooie papier ( uit 2019 ) om dit weekend een kaart mee te maken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en leuke sketch er voor gebruikt. Het vosje doet het altijd goed.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief vosje op je mooie kaart, Linda.
    Bedankt voor het meedoen bij Tuesday Morning Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is absolutely adorable I really just love yours dies so much! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So adorable! I love that little fox! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.