zaterdag 7 december 2013

Eline's Woodland Christmas #2 - Christmas Hugs

Dit kaartje is gebaseerd op mijn eerdere kaartje deze week. Ik blijf het toch lastig vinden om 'drukke' papiertjes te combineren, maar met deze rustige lay out is het geloof ik wel aardig gelukt. Weer eentje voor op de kerst-stapel. Wanneer gaan jullie de kerstkaarten versturen?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Eline's Woodland Christmas
- Stempels: Eline's Christmas Hugs EC0148
- Ingekleurd met Spectrum Noir
- Houten sneeuwvlok: Kars
- Plakparels: Kars


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Everybody Art: Winter

Colien, leuk dat je mij nu ook volgt!

Fijn weekend nog verder!

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Dit is weer een prachtig kaartje Linda! Super :)

    Nog een fijn weekend toe gewenst!
    Lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje weer Linda, ze blijven zo lief die twee daar bij elkaar. Tja wanneer kerstkaarten versturen, ik denk deze week nog schrijven en dan zeker aan het einde van de week op de bus. Fijne zondag, nog groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schatiig kaartje is het geworden, mijn kaarten zijn al verstuurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, en zo'n toepasselijke tekst, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,
    wat een leuke kaart is dit en ook zo mooi ingekleurd.Ik wil je dan ook bedanken voor het mee doen bij DSCC.
    Lieve gr Anja (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed gelukt hoor, een super kaartje !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat je mee doet met onze challenge bij DCZ met dit schattige .

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.