dinsdag 17 december 2013

Eline's Uiltjes #5 - X-mas with Hearts

Zo, al mijn kerstkaarten zijn op de post gedaan! Maar heb er nog een paar niet laten zien aan jullie, dus die komen in de komende dagen nog langs. Hier alvast weer een:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Designpapier: Eline's Scandinavian Winter
- Stempel: Eline's X-mas Owls EC0141
- Stans alfabet: Tim Holtz - Chip Block
- Kantrandje: Boekenvoordeel
- Letterstickers: Hema
- Stempel ingekleurd met: Spectrum Noir



Deze kaart doet mee aan de volgende challenges
My Time to Craft: Christmas Birds
Cute Card Thursday: Christmas Catch Up!
Inky Chicks: Christmas

Alle kerstkaarten uitgestald op de tafel:



Nu de kaarten op de post zijn, kan ik aandacht gaan besteden aan de cadeaus en ook het dessert dat ik maak voor Tweede Kerstdag bij mijn ouders thuis. Wat zijn jullie kerstplannen?

Fijne avond verder!

Zie ook:

Eline's Uiltjes #4
Eline's Uiltjes #3
Eline's Uiltjes #2
Eline's Uiltjes #1

Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. Wat een kaarten zeg! Echt knap van je!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gevoel toch dat je alle leuke kaarten op tijd hebt afgekregen en nu aan de volgende feestelijke stap kunt gaan beginnen, succes er mee!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje is dit weer zeg!! De gene die dit prachtige kaartje mag ontvangen zal hm wel een ere plekje geven :) nu zijn wij ook erg benieuwd naar de rest! Je het er in ieder geval genoeg gemaakt!
    Succes met de rest!

    Groetjes van ons 2

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje en je hebt er ook al zoveel gemaakt. Ik ga 1 dag uit eten en 1 dag lekker thuis beetje tv kijken enzo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoo wat heb je er veel kaarten zeg, maar deze is wel heel tof !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.