maandag 9 december 2013

Kerstboom(kaart)

Ohhh van dit papier krijg ik nooit genoeg! Echt een van mijn lievelings-lijnen van Eline! Dus nog maar een kaartje ermee hihi.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Ribbelkarton: Corrugated Cardboard Small - JoyCrafts
- Designpapier: Eline's Scandinavian Winter
- Stempel kerstboom: Eline's Winterhuis EC0132
- Stempel engeltje: Kruidvat
- Plakparels: Trekpleister


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Papercraft Star: fotoinspiratie

En dan nog mijn eigen kerstboom, gisterenmiddag opgezet! Toch wel weer gezellig als hij dan staat, knus. Staat hij bij jullie alweer?


Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Linda! Erg mooi inderdaad dit papier :)

    Lieve groetjes & een fijne week toe gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart in deze warme winterkleuren!
    En je boom vind ik ook mooi. Leuke accessoires in natuurtinten, knus!

    Wij hebben al jaren een houten kerstboom. Op dit moment zie je ze meer, ook op Pinterest (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk kaartje en je boom is ook erg leuk met die uiltjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Papier blijft bij mij ook favoriet :). Mooi, je boom. Gezellige tijd, met al die lichtjes...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje! En je kerstboom ziet er prachtig gestyled uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een gezellige boom gemaakt, en je kaartje is ook
    heel erg leuk !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dit papier blijft idd leuk, vind ik ook. Leuk kaartje heb je er mee gemaakt.
    Boom staat nog niet. We hadden eerst verjaardags slingers. Zaterdag nog Sint gevierd, dus van het weekend misschien eens kijken...
    Ziet er idd gezellig bij je uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje Linda, dit papier blijft erg mooi en ook het ribbelkarton is er leuk bij!
    Je kerstboom ziet er schitterend uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw kaartjes zijn ook erg leuk! Gezellig dat je op mijn blog was.
    Ben volger geworden, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.