donderdag 12 december 2013

Warme Knuffels en een Kerststukje

Voorlopig even mijn laatste kaartje met deze lieve knuffelbeestjes. Ik maakte er eerder al eentje in dezelfde kleurstelling, maar vond het wel geslaagd dus maakte ik deze:


Ingrediƫnten voor deze kaart:
- Basiskaart rood

- Designpapier: Eline's Let it Snow

- Stempels: Eline's Christmas Hugs EC0148
- Pons Sneeuwvlok
- Plakparels: Boekenvoordeel


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
City Crafter Challenge: colors: red, white, kraft
Fab 'n Funky: snowflakes
Paper Playtime: winter fun
Knutsels en Kadootjes: onderstaande sketch


En dan wilde ik jullie nog iets laten zien. Voor mijn verjaardag (20 dec) kreeg ik alvast een workshop 'kerststukje maken' van mijn schoonmoeder. Het was echt super leuk en gezellig om te doen! Hier het resultaat:



Mariken, welkom! Leuk dat je mijn volger bent geworden.



Nog een dagje werken en dan lekker weekend!

Liefs,

Linda

18 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart, Linda, en wat een prachtig kerststukje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje Linda! prachtig in deze kleuren!
    & wat een prachtig kerststuk hebt gemaakt :) super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt zeg (kaart en kerststuk!), van het kerststuk zal je veel plezier hebben de komende tijd. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh what an adorable card!! So sweet! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart, schattig, en een super leuk kerststuk !
    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, wat een lief kaartje. Echte warme wensen!
    Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje met een schattig stempeltje!
    Fijn weekend, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje, en je kerststukje is super mooi.

    Groetjes en een fijn weekend.

    Antoinette
    http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable card! I love the owl and fox huging! Thanks for sharing this week at CCCB :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk kaartje en een prachtig kerststuk Linda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. just adorable! thank you for sharing with us at paper playtime :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh this is soo cute - thanks for joining us at Fab n Funky
    Beccy x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Linda, i.v.m. je vraagje op mijn blog.
    In een zijstraat van de Meir en de Keyserlei heb je een Pipoos (maar die heb je in Nederland natuurlijk ook) en in een andere zijstraat heb je Crafts & Things. Ik bestel zelf meestal in Nederlandse webwinkels, maar dit zou wel een leuke winkel zijn.
    Alvast veel plezier in Antwerpen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great card and such a cute image. I love how you've used non-traditional papers for a winter card.

    Thanks for playing along at Fab'n'Funky Challenges. Hope you have a fabby festive!

    Rachel x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you for linking up at Paper Playtime! This challenge blog is moving to Pause Dream Enjoy beginning Tues, Jan 7. Please bookmark the site and come link up in January!
    Linky Parties hosted at Pause Dream Enjoy
    Pause Dream Enjoy Facebook Fan Page
    :) Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi en lief kaartje... En je kerststukje is ook heel mooi. Dank je wel dat je gezellig met ons meedeed bij City Crafter!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely card with a sweet image, thanks for sharing at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje.

    Groetjes Antoinette

    http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.