zondag 22 juli 2018

Alles is Liefde #23 - Huwelijk Erich & Ruth

Vorig weekend vierden we het huwelijk van Erich (een oom van Marcs kant) en zijn Ruth.


Met dit soort gelegenheden is onze hobby des te leuker, omdat je een mooi persoonlijk kaartje kan maken. Tenminste, ik vind dat extra leuk :). Dus ook voor hun ging ik aan de slag en maakte deze kaart:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze
- Designpapier: American Crafts - Becky Higgins - Project Life - Southern Wedding
- Stans bruidspaar: MFT - Bride & Groom
- Stempels alfabet: Nellies Choice - alfabet Lars ALCS002
- Plakparels

Fijne week!

3 opmerkingen:

  1. Ja, dat vind ik nou dus ook zo leuk aan de hobby.. Ik heb soms al weken voorpret en word er zelf blij van. Jouw kaart is prachtig en met de namen erop natuurlijk helemaal persoonlijk!
    Groetjes en fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje! Echt super! En dan helemaal in die lichte kleurtjes. Lettertype is trouwens ook gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk zo'n persoonlijke kaart!! Mooie stans ook. Ik dacht eerst dat het wrijfletters waren maar het zijn stansletters. Mooi!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.