zondag 15 juli 2018

Bitty Bears #3 - Verlof

Afgelopen vrijdag was mijn collega voorlopig voor het laatst, ze is met zwangerschapsverlof. We maakten een leuk pakket met cadeautjes en ik verzorgde het kaartje :). 


Ze is in verwachting van een meisje, dus ik kon alvast de kleur roze kiezen. De achtergrond maakte ik met Versamagic inkt. Daarop plakte ik een frame in kraftkleurig papier en de schattige Bitty Bears van MFT maken de kaart af.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Stempels beertjes: MFT - Bitty Bears
- Stansen alfabet
- Versamagic inkt: Pink Grapefruit, Pixy Dust, Cloud White

Fijne zonnige zondag nog verder!

8 opmerkingen:

  1. Wat lief om dan een pakketje voor haar te maken met zo’n mooi kaartje.
    Zo lief die beertjes. Mooi kaartje!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig als je al weet dat ze een meisje verwacht. Het frame is leuk en jij hebt het leuk gebruikt door het woord 'verlof' erin te plaatsen en de drie leuke beertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat leuk! Die beertjes zijn schattig en leuk dat je al roze kon gebruiken. Altijd leuk zo'n pakket, hebben wij ook wel eens gedaan! Wordt altijd gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! De beertjes passen mooi in het frame.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een superlief kaartje de beertjes hebben een hoge aaibaarheidsfactor, leuk om zo'n pakket voor een collega te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje voor haar verlof, erg leuk om die mal zo te gebruiken!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.