donderdag 19 juli 2018

Woodland Littles #1 - Thanks

Pasgeleden ontdekte ik het merk 'Hello Bluebird'. Ze maken stempels met super schattige diertjes, en laat ik daar nou net een zwak voor hebben! Dit stempelset met bos-diertjes kon ik dan ook niet weerstaan! Heerlijk, ik ben de laatste maanden echt megafan van stempels inkleuren geworden. Zo ontspannend en leuk om te doen :).

Dit kaartje maakte ik voor Evy. Vorige maand ontmoetten we elkaar en Evy had een lief kaartje en een cadeautje voor mij meegenomen, te leuk! Daarom stuurde ik haar naderhand deze kaart. Om haar te bedanken voor de gezellige avond en de lieve spulletjes :).

Als achtergrond gebruike ik weer de toffe Distress Oxides die ik bij Larissa uitprobeerde. Hoog tijd om ze zelf te gaan kopen, want mijn voorraad achtergrondjes is er nu wel doorheen, hihi. De tekst stanste ik eerst uit het achtergrond-papier en vervolgens ook uit foam om er weer precies in te leggen. Toevallig ook hetzelfde frame als mijn vorige kaartje.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Stans 'thanks': Winnie & Walter
- Distress Oxide Inks: Salted Ocean & Faded Jeans
- Stempel diertjes: Hello Bluebird - Woodland Littles
- Foam wit

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Ik snap dat je helemaal verslaafd ben aan de beestjes inkleuren. Ze zijn ook ze cute.
    & je bent gewaarschuwd, voor je het weet heb je alle oxides hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dank je voor de tip! Ik ken het merk niet, maar ga eens even kijken.
    Je kaartje is super. Die kleine diertjes zijn enig! Bedenk me nu dat ik ook diertjes stempels heb, gekocht in Denemarken en nog niet gebruikt..Die eerst maar eens gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dank je voor de tip! Ik ken het merk niet, maar ga eens even kijken.
    Je kaartje is super. Die kleine diertjes zijn enig! Bedenk me nu dat ik ook diertjes stempels heb, gekocht in Denemarken en nog niet gebruikt..Die eerst maar eens gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuke stempeltjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.