dinsdag 20 november 2018

Eline's Cute Animals - My Winter Favorites #5

Yes, we gaan weer van start! Vandaag laten we de nummer 5 zien van onze favoriete stansen van Eline Pellinkhof. En dat doen we in winterse sferen :).


Ik open mijn top 5 met de husky en maakte er gelijk twee kerstkaarten mee. Voor de eerste kaart stanste ik de husky uit bruintinten.


Voor de tweede kaart stanste ik de husky uit grijs en wit. Verder gebruikte ik ook min of meer dezelfde ingrediënten voor de tweede kaart. Ik vond het papier uit de nieuwe Swedish Winter wel goed matchen met de papiertjes uit het pak Après Ski. Als feestelijke versiering gebruikte ik mat gouden pailletjes / sequins in verschillende maten.


Hieronder zie je de kaarten nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart wit en kraft
- Designpapier: Marianne Design - Après Ski & Swedish Winter
- Stans husky: Marianne Design - Eline's Husky COL1414
- Stempel tekst: Marianne Design CS0979
- Pailletten / sequins goud mat: Lucy's Shop
- Fineliner zwart en goud

Ik ben heel benieuwd waarmee jullie je top 5 aftrappen! En kom je ook even bij Gerdine kijken?

Mocht je de spelregels voor deze 'challenge' nog een keertje willen nalezen, dan vind je ze hier.




P.S. deze kaart doet mee aan de uitdaging 'winter animals' bij Moving Along with the Times.

22 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Wat zijn je kaartjes leuk!!
    Die husky heb ik niet maar ze zijn zo anders en leuk geworden.
    Die 3 achter mijn naam is per ongeluk fout gegaan ;)
    Fijne dinsdag!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaarten! De husky was ook mijn nummer 5 waarmee ik wou starten. Hij heeft zich helaas verstopt, wou vast nog niet in de kou... dus maar een ander diertje uit zijn hondenhok gehaald. Linken doe ik vanavond, zit op de trein op weg naar Brussel. Lukt me niet met mijn telefoontje...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes heb je gemaakt Linda met de husky.
    Dezelfde mal en toch zo verschillend door de kleurtjes.
    Bij mij bijt een ondeugende muis het spits af.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Linda,

    dat zijn 2 superleuke kaarten geworden!!! Ik heb de husky ook maar nog geen kaart mee gemaakt. De papierblokjes matchen inderdaad goed met elkaar.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk die huskies! Dat stansje heb ik niet, dus mij vandaag een onverwachter diertje op deze winterse dag :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi zijn de deze kaartjes.
    De husky komt ook in mijn top 5. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaarten! De husky komt bij mij iets hoger in de lijst langs. Leuk hè? Hoe mooi ze in de twee tinten zijn. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten maakte je. in combinatie met het papier maak je het helemaal af. Groetjes, Nelleke . Mijn eerste kaartje staat ook op het blog. Leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettende leuke kaartjes heb je gemaakt met de husky en wat toevallig dat dit leuke winterse diertjes vandaag ook bij ons op de blog verschenen is!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat zijn ze leuk je kaartjes met de husky ben benieuwd naar de andere creaties mijn kaartje staat er ook
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een leuke kaarten met de husky. Toffe papiertjes heb je bij elkaar gekozen. Bij mij staat vandaag het rendier in de hoofdrol.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat toevallig dat we beide de husky op nr5 hebben gezet:) Jouw kaartjes zijn super :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Linda het is mij gelukt om deze week mee te doen op nr 5 heb ik staan Eline's Dala Horse.
    De Husky's van jou zijn ook super leuk en ondanks hetzelfde papier maar door een ander kleur opstelling zijn het 2 hele verschillende kaarten geworden.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Linda ik heb hem opnieuw gelinkt want de 1e (nr 14) kwam in juni terecht hoe ik dat voor elkaar heb gekregen ??? Zou jij die eventueel kunnen verwijderen het lukt mij nl. niet om te doen. Alvast bedankt Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Allebei erg leuk. Kan prima in andere kleuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super set husky's Linda!! Leuk zo in die verschillende kleurtjes.
    Bedankt weer voor het organiseren, dit is elke keer weer een feestje en nog 4 weken te gaan.
    En wat super dat Zoë grote zus wordt. Ik hoop echt dat jou meiden straks met zoveel aan elkaar hebben als die twee dames hier (zit 18 maand tussen) want dat is echt super.
    En ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig deze set met husky's! Mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaarten.
    Ik ben de top 5 begonnen met het rendier.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaartjes Linda! Ik ben helemaal weg van deze kleurencombinatie, mijn lievelings :) Bedankt voor het meedoen met onze diertjesdinsdag winterchallenge :)! Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Er was iets vreselijk mis met het blog. Heb ik bijna bij iedereen een persoonlijk berichtje geplaatst althans dat dacht ik, is er niks opgeslagen. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt. Ik vind de grijze husky geweldig mooi geworden. Bedankt voor weer her organiseren

    Tot volgende week.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card, thanks for joining us at MAWTT. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke kaarten, erg mooi.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.