donderdag 1 november 2018

Kerst 2018 - Egeltje

En op donderdag weer een kerstkaart van mij! Dit keer met een van de lieve stempels van Eline Pellinkhof: het egeltje.


Ik vond de afbeelding met de grote paddestoel wel heel goed passen bij het oude papier van MD (Eline's Winterhuis). Combineert goed qua kleurtjes en de paddenstoeltjes natuurlijk :). Hoewel dit papier al een echt oudje is... ik geloof zelfs een van mijn eerste papierblokken... is het nog steeds een van mijn favorieten. Ik heb het inmiddels ook wel een keertje opnieuw moeten kopen, omdat er van dat eerste blok niet meer dan een paar snippers over is. Ik koop niet snel een papierblokje opnieuw, dus dat zegt wel wat :). Koop jij wel eens designpapier opnieuw als het (bijna) op is?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Winterhuis - Let it Snow
- Stempels: Marianne Design - Eline's Winter Hedgehogs EC0173
- Touwtje
- Fineliner zwart

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, sommige blokjes van MD heb ik ook al bijgekocht, wat ik normaal gezien nooit doe...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met het egeltje Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke schattig, wat een leuk kaartje! Meestal houd ik het bij 1 blokje papier, ook al vind ik het erg leuk. Al twijfel ik nu bij het zwart/wit blokje van Marianne Design 'Do what you love'. Er zijn naar mijn idee niet veel zwart/wit blokjes die ik zó leuk vind....
    Het blokje wat jij hebt gebruikt, heb ik hier ook nog. Zal het ook weer eens tevoorschijn halen, bedankt voor je tip :)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig, Linda! En dat papier past er geweldig bij. Ik heb er ook nog van liggen.
    Ik koop eigenlijk nooit een blokje opnieuw maar heb het destijds bij Elines Brights (geloof ik) wel gedaan. Oh en bij de "Oh sweet baby", er werden toen zoveel jongens geboren dat het blauwe papier heel hard ging :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik vind dit ook geweldig papier maar helaas kon ik het niet meer krijgen, je kaart is super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje. De egel is echt een schatje. Dat touwtje maakt het kaartje echt af. Heel leuk!
    Ik heb 1 blokje op voorraad van een blok wat ik heel mooi vind. Voor als het halfvolle een keer op gaat. Vind het dan weer zonde te gebruiken, haha.
    Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje en inderdaad wat is dat paddestoeltjes papier geweldig leuk! Ik geloof niet dat ik ooit twee keer het zelfde papierblokje heb gekocht. Ik neem me wel altijd voor om geen papier meer te kopen voordat er weer een aantal blokjes op zijn maar dat lukt meestal ook niet echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart is het geworden leuk zo met dat paddenstoelen papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.