vrijdag 9 november 2018

LiLa Swap #12 - Goud

Jaaa, daar zijn we weer. Nu met de eerste creatie met het (super toffe) pakket dat Larissa samenstelde! 


Wat een feestje om hiermee aan de slag te gaan. En over feestjes gesproken... ik maakte dit Party-kaartje voor het thema 'goud' dat Larissa bedacht heeft als eerste opdracht. Zowel het glitter-papier als het designpapier komen uit het swap-pakket. Vond de kleuren zelf wel een toffe combi zo bij elkaar :), weer eens wat anders.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkergroen
- Designpapier: Studio Light - Paper Pad nr 95
- Stans 'party': Winnie & Walter
- Stempel 'it's your day': MFT - Delicious Birthday
- Embossingpoeder: Nuvo - Glacier White
- Confetti: Little Things from Lucy's Cards

Ahh ik verheug me alweer zo op de volgende maand, hihi. Je merkt het wel, ik ben fan van dit pakket. Ga je mee kijken bij Larissa?

10 opmerkingen:

  1. Toffe feestelijke kaart!
    Vind dzr bokje papier ook heel mooi, niet alleen voor kerst, en dat toon je hier duidelijk!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, strak en feestelijk...gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt Linda! Wij zijn een tijdje terug ook bezig geweest met deze leuke paperpad. Hier komt dinsdag een kaartje mee op de blog.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een mooi, sprankelend kaartje. Heel mooi!
    Zo leuk dat je het pakket tof vind. Op naar december...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk feestelijk kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje heb je uit het pakket gemaakt. En ben jij nou ook vergeten en foto ervan te maken?? Daar word ik dan weer nieuwsgierig van....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf kaartje en erg feestelijk ook je kaart uit je vorige post met de konijntjes is erg leuk geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superfeestelijk jouw kaart! Die glitter-party-tekst is helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.