dinsdag 13 november 2018

Reminder: Eline's Cute Animals - My Winter Favorites

Lieve allemaal,

Volgende week is het zo ver, dan gaan we van start met de top 5 Winter Favorites! Vanaf komende dinsdag posten we elke week een van onze favoriete diertjes van Eline Pellinkhof in winterse sferen.


Mocht je dit nu helemaal gemist hebben, kijk dan nog even hier. Bovendien kan je je daar ook aanmelden of de voorwaarden even teruglezen.

Hieronder de data nog even op een rijtje:
Dinsdag 20 november - nr 5
Dinsdag 27 november - nr 4
Dinsdag 4 december - nr 3
Dinsdag 11 december - nr 2
Dinsdag 18 december - nr 1

Zijn jullie er al klaar voor? Ik kijk uit naar jullie creaties!

Ook Gerdine zit er alweer helemaal klaar voor, houd onze blogs vanaf volgende week dus in de gaten op Diertjes Dinsdag! Tot dan!

2 opmerkingen:

  1. Super veel zin in deze challenge, ik dacht er net aan dat ik eens moet beginnen met wat maken. Want als het op het laatst aankomt wil het vaak niet hier.
    Fijne week en tot dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk nu al uit naar de super leuke kaarten die iedereen maakt, heel veel plezier iedereen:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.