dinsdag 27 november 2018

Eline's Cute Animals - My Winter Favorites #4

Bedankt voor al jullie enthousiasme weer bij onze Winter Favorites! Vandaag laten we nummer 4 zien van onze favoriete Eline Pellinkhof -diertjes in winterstijl!


Bij mij staat in de winter top 5 de ijsbeer op nummer 4. Vind hem zo leuk met zijn kerstmutsje op. Ik gebruik het kerstmutsje ook wel eens bij andere diertjes, die mogen hem dan lenen :).


Ik gebruikte het geruite papier uit het nieuwe blok Swedish Winter van Marianne design en stanste een dennenboom uit kraft-kleurig karton. Wat plaksteentjes erbij en dit kaartje was een feit :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart grijs
- Designpapier: Marianne Design - Swedish Winter
- Stans ijsbeer en tekststempel: Marianne Design - Eline's Polar Bear COL1370
- Stans boom: Marianne Design LR0379
- Plaksteentjes
- Fineliner zwart

Kom je ook weer even bij Gerdine kijken?


18 opmerkingen:

  1. Leuke winterse kaart met de ijsbeer. Tof met dat geruite papier. Bij mij is vandaag de muis aan de beurt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleurencombinatie is zó mooi!
    Bij mij een kerstvogeltje vandaag.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach jam die ijsbeer. Helaas heb ik m niet, hij is wel zo leuk! Mooie kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag ook bij mij Eline's Polar Bear op nr 4.
    Leuk met het blokjes papier achter de ijsbeer.
    Tot volgende week en nog bedankt voor het verwijderen van de foute link.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Linda met de ijsbeer. Hij komt mooi uit tegen het ruitjes papier. Bij mij vandaag de familie pinguïn. Zij komen het nieuwe jaar al aankondigen.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, leuk met die opvallende achtergrond! De ijsbeer eindigt bij mij net ietsje hoger in mijn top 5, vandaag de teckel(s)...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart Linda!! Ik ben dol op die rood witte ruitjes. En op de ijsbeer. (en ik heb hem zelf nog steeds niet)
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk kaartje met die schattige ijsbeer! Bij ons staat vandaag het rendier op de blog.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat issie leuk geworden misschien komt de ijsbeer ook nog wel eens per ongeluk in mijn winkelmandje terecht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf! Vandaag ook de ijsbeer in gebruik, in combinatie met......, later vandaag op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaartje! Mijn ijsbeer staat voor volgende week op de planning. Deze week de pinguïns. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk kaartje met de ijsbeer:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje Linda. Hoe mooi kan simpel zijn. Helemaal niets meer nodig. Zeker bij de diertjes die zijn zo leuk dat je daar niet veel bij hoeft te doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart, leuk papier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart is het geworden. Ik had ook graag mee willen doen deze ronde maar met net een nieuwe baan en school en huiswerk en gezin lukt het nu helaas niet. Ik probeer het wel een beetje te volgen want kijken blijft leuk ;).
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Linda. Mooi papier dat ruitje.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh wat doet dat papier het leuk zeg bij de beer met mooie 'rooie' muts :)
    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.