zaterdag 4 oktober 2014

Easel Card #1 - Gefeliciteerd

Al lang-lang-lang stond het op mijn verlanglijstje om een easel card te maken. Vandaag, op World Card Making Day, kwam het er dan eindelijk van! Ik maakte deze voor mijn oma haar verjaardag.


Samen met mijn moeder ben ik lekker aan de slag geweest met het maken van easel cards, wat leuk om te doen is dat zeg! Eigenlijk is het heel eenvoudig, je moet het alleen even doorhebben. Klik hier voor een instructiefilmpje die je op weg helpt.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart fuchsia
- Designpapier: Prima Marketing - Anne Marie
- Stans vogelhuisje: Marianne Design Collectable COL1309
- Stans alfabet: Marianne Design Craftable CR1281
- Stans tabje + van harte: Marianne Design Collectable COL1314
- Plakparels: Action
- Pons bloemetje


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
AnMa Creatief: apart model kaart
Dutch Card Lovers: tekst in de hoofdrol
Kaartjes Inspiratie Challengeblog: bingo - vogels, stempelen, parels


Wat heb jij gemaakt op World Card Making Day?

Liefs,

Linda

8 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Fleurig is dit easelkaartje, alles past erg mooi bij elkaar!! Schattig de kleine bloempjes vooraan.

    Het rompertje die ik voor de tweelingkaart heb gebruikt is van Eline's baby's stempels. Het hangertje waaraan het rompertje hangt heb ik eraf geknipt.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart zeg! Ik weet zeker dat je oma m mooi zal vinden! Veel succes ookmet de challenges, dank je wel dat je ook met die van KIC hebt meegedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een easelkaartje blijkt het altijd goed doen. Je hebt er tegenwoordig ook zoveel varianten op. Je hebt er een lekker vrolijk kaartje van gemaakt. Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje super leuk!!
    Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC. Succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fleurige kaart geworden. Leuk dat je bloemen hebt gebruikt om de kaar 'tegenaan te zetten'.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Wat een gaaf bloemetjespapier! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, leuk model om te maken, he? En inderdaad goed te doen. Prachtig gedaan met die gezellige kleuren.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de oktoberchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk zo'n easelkaart mooi uitgewerkt in vrolijke kleuren. leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.