zondag 19 oktober 2014

Kinderkaart met Hondje

Aanstaande woensdag wordt een nichtje van ons 5 jaar. Ze is gek op hondjes en daarom gebruikte ik dit schattige beestje van Eline's Baby Animals.


Bij het gele halsbandje en eetbakje van het hondje zocht ik designpapier en kwam ik uit bij een vel uit de oude serie Eline's Babies, wat bloemetjes erbij en het verjaardagskaartje was een feit. Om de kaart af te maken, voegde ik haar naam nog toe.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart oranje
- Basiskarton kraft
- Designpapier geel: Eline's Babies PB7016
- Designpapier bloemetjes: Jillibean Soup - Apple Cheddar
- Ribbelkarton: JoyCrafts Corrugated Cardboard Small
- Stans alfabet: Marianne Design Craftable Mini Alfabet CR1281
- Stans randje: Magnolia
- Vorm cijfer: Marianne Design Party Numbers CA3110
- Knipplaatje hondje: Eline's Baby Animals 2

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Stampin' Celebration: onderstaande sketch
Creative Knockouts: animal friends



Gelinda en Cheryl, welkom op mijn blog. Leuk dat jullie me zijn gaan volgen!

Liefs en fijne zondag nog,

Linda

11 opmerkingen:

  1. Ja, dat hondje is echt een schatje!Wat leuk dat het papier zo goed matcht!
    Leuke kaart, zal ze vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk nou toch wat een leukerd. Deze zal vast heel goed in de smaak vallen van de jarige kleine (grote) meid.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, leuk die kleine bloemetjes op de achtergrond!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, en gefeliciteerd met jullie nichtje!
    Lieve Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cutest puppy dog I have ever seen!!!! Awe so precious!! Love your card!!! So SUPER glad that you are inspired to join us this challenge, this is such a great sketch!!! Yay!!!

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een geweldig mooi kaartje ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief zeg met het hondje van Eline! Erg leuk dat je ook je nichtje haar naam op de kaart hebt gemaakt. Dit maakt het toch net ietsje persoonlijker :) super!

    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cute card! I am sure your niece will love it! Thanks so much for playing along at Stampin' Celebration!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy birthday to your niece! Super cute card for any little one. Thank you for joining us at Stampin' Celebration!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute. She will love it. Thank you for joining us at Creative Knockout this week. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.