maandag 6 oktober 2014

Insight Information - Mijn Creaplekje

Eerder schreef ik dat ik verhuisd ben. Toen vroegen een aantal van jullie naar foto's van mijn freubelplekje. Zoals ik toen ook vertelde, knutsel ik vaak aan de eettafel en heb ik geen aparte hobbyruimte. Ik vind het juist wel gezellig om beneden te knutselen, zodat ik niet helemaal 'afgezonderd' ben :).
In tegenstelling tot ons flat heb ik in ons nieuwe huis wel altijd al mijn spullen bij de hand: deze zijn opgeborgen in de trapkast (zo'n 5 stappen vanaf de tafel). Makkelijk opgeruimd achter een deur, maar toch dichtbij en zo gepakt of weggezet!

Na de verhuizing zijn we naar Ikea gegaan voor wat handige opbergers. Ik had al wat grote rolboxen, maar die zijn niet handig voor alles. Daarin bewaar ik bijvoorbeeld wel al mijn (design)papier, maar voor de wat kleinere spullen heb ik nu ook wat kleinere dozen gekocht. Met een leuk label waarop je kunt schrijven wat erin zit. Ik heb gelijk mijn spullen uitgezocht en gereorganiseerd. Een frisse start!

Ik ben een perfectionist en ik houd ervan dat alles lekker geordend en opgeruimd is, zo dus ook mijn knutselspullen :).


Hier een foto van onze eettafel ofwel mijn creahoekje :). Het ziet er nu wel een beetje rommelig uit op de foto, maar het is voor mij wel overzichtelijk en ook weer zo opgeborgen.
Bijkomend voordeel van knutselen aan de eettafel (in de keuken) is dat je lekker dicht bij de waterkoker zit, wat voor een theeleut als ik essentieel is!


In de trapkast ziet mijn verzameling er zo uit. Op de grond staan mijn rolboxen en op de onderste plank de rest van mijn knutselspullen:


Hoe ziet jullie plekje eruit?

Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. Opgeruimd staat netjes...:-)
    Veel knutselplezier!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je dit met ons deelt, ik vind het altijd zo leuk om te zien! Ik herken je behoefte aan nette dozen en structuur en zo opgeborgen in je kast ziet het er ook keurig uit. Heerlijk dat je beneden nu plek hebt om te freubelen en dat je alles in een handomdraai tussen de kast en de tafel kunt verplaatsen. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je heel de kast voor je knutsel toe eigent, hihi. Ik kocht een dressoir met drie deuren en drie lades met het idee die te delen met andere spullen. Euhm, kuch... hij staat inmiddels helemaal vol haha. Als het goed is ken je de foto's van mijn scrapplekje al. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Linda,

    Altijd leuk om te zien hoor !
    Je zit dan best wel gezellig.
    Ik zit ook wel eens beneden aan de eettafel,
    zeker als ik met een vriendin ga knutselen,
    maar dan moet ik wel alles mee naar beneden
    nemen. Ik heb boven een hobbykamer, dan heb
    ik makkelijk alles om me heen ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit, Linda. Fijn dat je nu alles bij de hand hebt en zo mooi georganiseerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit jouw hobbyplek, maar ook handig dat je alles zo lekker bij de hand hebt en snel weer opgeruimd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zeg om alles zo lekker geordend opgeruimd te hebben!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.