donderdag 30 oktober 2014

Kerst 2014 - Rudolf

Het is mijn geluksweek op knutselgebied! Ik heb maar liefst twee challenges gewonnen, echt super leuk! Eerst won ik de baby-challenge bij Hobbyhome en daarna ook nog eens de sterkte-challenge bij Cards and Scrap.

Zo, dat moest ik even kwijt. Dan ben ik hier weer met een kerstkaartje om te laten zien.Ik hoop dat jullie mijn hertenkaartjes nog niet zat zijn, want: daar is hij weer, het rendiertje.



Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart mintgroen
- Basispapier taupe
- Designpapier: Kruidvat (aantal jaar terug)
- Stans rendier: Marianne Design Creatable LR0177
- Pons sneeuwvlok
- Vellum/ perkamentpapier
- Plakparels

Deze kaart doet mee aan de volgende Christmas- challenges:

Hop, nog een dagje werken en dan weekend! Tot snel weer.

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren! Heel leuk gedaan!
    En van hertjes kan je nooit genoeg krijgen. Ik denk dat ik momenteel zelf met een hertjesverslaving zit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het winnen van beide challenges.
    Je kaart vind ik erg mooi, prachtig van kleur en compositie, het hert springt er letterlijk en figuurlijk mooi uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het winnen van de challenges! Ook dit kaartje is weer erg leuk! Leuk ook met die fishtails met hertjes erop. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en ook dit is weer een mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, die winnende plekjes! Je kaartje met het rendiertje vind ik geweldig, erg mooie zoals het uitkomt in het kader! mooi zoals je met de fishtails de twee helften verbindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card...Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful card. Thanks for joining us over at the Paper shelter this week.
    Greetings Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.