donderdag 23 oktober 2014

Studio Light #4 - Gefeliciteerd

Ik heb weer eens een kaartje gemaakt met het leuke papier van Studio Light en een papierbloem van Action die er qua kleuren heel mooi bij past. 


Het is een kleurencombi die ik niet veel gebruik, maar ik moet zeggen dat ik het wel gaaf vind matchen bij elkaar. Al met al ben ik best tevreden over dit kaartje


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Designpapier: Studio Light PP SL 02 en PP SL 04
- Designpapier (cirkel): Boekenvoordeel
- Stans 'gefeliciteerd': Creatable Marianne Design LR0220
- Paper flower: Action
- Plakparels: Kars

Dit kaartje is gebaseerd op onderstaande sketch:


Deze kaart doet mee aan de Love to Stamp 'ABC Challenge', waarbij deze maand de challenge Bloemen is.

Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Wat een mooie kleurencombi.
    Goetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Linda en heel erg bedankt voor je reactie op mijn blog!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Jaja zeker mooi papier !
    Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt,
    leuk is dat hè dat al die papiertjes gecombineerd kunnen worden,
    en die bloem past er idd ook goed bij ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, Linda.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs mooie kaart Linda!!
    De kleuren die je hebt gebruikt vind ik echt schitterend.
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie mix van papieren en bloem. Gaaf kaartje. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.