dinsdag 3 maart 2020

Magical Unicorns #4 - Rosa 4 Jaar

De dochter van een van mijn vriendinnen werd vorige week 4 jaar. Het thema van haar verjaardag had ze zelf gekozen: unicorns! 


Een kaartje in dat thema is helemaaaal geen straf om te maken, dus ging ik aan de slag. Ik maakte de achtergrond met Distress Oxide inkt in blauw- en paarstinten, stanste de letters van haar naam uit turquoise karton en bewerkte deze met Glossy Accents. Verder gebruikte ik wat wit glitterpapier voor de wolken en natuurlijk kwamen tenslotte nog de eenhoorns erbij. Ze vond het kaartje fantastisch, zo leuk om op die manier kaartjes te geven :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart turquoise
- Inkst achtergrond: Distress Oxide
- Stans letters: Hello Bluebird
- Stempels: MFT - Magical Unicorns
- Glitterpapier wit
- Fineliner zilverkleurig

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'Girls Only' bij Creative Sketchy Girls.

P.S. misschien had je deze kaart al in een flits voorbij zien komen, maar er ging iets niet helemaal goet met het inplannen :).

2 opmerkingen:

  1. Ik snap wel Rosa blij was met haar kaartje. Hij is prachtig!
    Unicorns blijven favoriet voor meisjes. Mijn dochter wordt in april 8 en is er ook helemaal gek van.
    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.