maandag 30 maart 2020

Groetjes - Set van 3

Een van mijn favoriete merken als het om designpapier gaat is Crate Paper. Dit blokje vond ik (met korting!) op de Knotsgekke Kaartendagen vorige maand. Dubbel geluk dus!


Dit weekend ging ik ermee aan de slag. Wat een heerlijke kleurtjes en patroontjes weer! Ik maakte er gelijk 3 kaarten mee, was niet te stoppen :).

De eerste kaart baseerde ik op een kaart van mezelf, die ik een hele tijd geleden maakte. Nieuwsgierig? Je vindt hem hier. Deze kaart doet bovendien mee aan de uitdaging 'butterflies' bij Cut it Up Challenges


De tweede kaart baseerde ik op een andere oude kaart van mezelf: deze


En tot slot, de derde kaart. Deze baseerde ik op sketch #534 van Mojo Monday. De vlinder-brads vond ik in 'de oude doos' en leken me perfect voor deze kaart. Je ziet er trouwens ook een op de eerste kaart.


Hieronder de vrolijke kaarten nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Crate Paper - Chasing Dreams
- Stans 'groetjes' en tekststempels: Marianne Design - Karin Joan KJ1712
- Brads vlinders: Action
- Plaksteentjes, clay confetti en -hartjes
- Fineliner zwart

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk die vrolijke kaartjes! Heel leuke papiertjes en de woordstans komt goed van pas in deze tijd. Ik heb em gebruikt voor de kaartjes voor o.a. mijn buren...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaartjes met dit leuke papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love that you used your own cards for inspiration. The designs are great and you created another set of beautiful cards. The papers are so springy; the black sentiment really pops off those bright colors! And that circle design is perfect for using up scraps.

    Thanks for sharing your Spring Fever with Butterflies project with us at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great and balanced use of designer papers, beautiful cards!
    Thanks for joining at Cut It Up challenges!
    DT Vinita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.