maandag 2 maart 2020

Monkey Business #7 - Gastdesigner 4 Season Challenge Blog

Onlangs won ik op het 4 Season Challenge Blog de challenge 'Stippen'. Daardoor mocht ik gastdesigner zijn voor de maand maart, waarin wederom een hele leuke challenge gehouden wordt: 

"Maart roert zijn Staart"


Het idee om met een diertje aan de slag te gaan, was snel geboren. Een diertje met een duidelijke staart... het werd de slingeraap! Twee vrolijke apenkoppen zijn op mijn kaartje te zien. Ze slingeren erop los!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Action - Marbles
- Stans aapjes: Marianne Design - Eline's Monkey COL1399
- Stempels tekst: CraftEmotions
- Confetti: Lucy's Little Things
- Fineliner goudkleurig
- Touw

Doe je ook mee?

8 opmerkingen:

  1. De aap is echt een toepasselijk dier bij deze challenge.
    Mooie kaart! Leuk dat je er een langwerpige kaart van hebt gemaakt zodat ze er alle 2 op passen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Linda,

    wat een supergave kaart. Heerlijk die aapjes op een roze kaart.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kaartje met de twee leuke aapjes en hun staartjes!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof. Bij mij is het een subtiele staart x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart is het geworden met de aapjes.🐒 Leuk met de roze achtergrond.

    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk kaartje! Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog. En je mag gewoon meedoen deze maand, hoor! :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd met deze vrolijke aapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig kaartje met die leuke slingeraapjes, Linda!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.