zondag 3 juni 2012

Black and Yellow

Goedemorgen,

Gisteren heb ik weer een heerlijk knutsel- en freubelmiddagje gehad met mijn moeder. Ik heb toen deze kaart gemaakt.


De afbeeldingen komen van internet, de achtergrond/oplegger van Action. Ik had nog nooit eerder een kaart met zwart gemaakt, omdat ik dacht dat het zo somber zou zijn. Maar door de challenge bij HobbyVision heb ik het toch maar eens geprobeerd. Ik zag daar zulke leuke voorbeeldkaarten. En ik moet toegeven, ondanks het zwarte vind ik de kaart toch wel leuk geworden.


Met deze kaart doe ik dan dus ook mee met Challenge 4 Zwart en een andere kleur van HobbyVision.

Liefs en nog een fijne zondag gewenst,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kleuren heb je gebruikt, ziet er weer schitterend uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Linda,

    Leuk dat je meedoet aan onze Candy op het Noor! Blog voor het winnen van een Cuttlebug. Bij 350 volgers zal ik een winnaar kiezen met random. Ik hoop je snel nog eens terug te zien op mijn blog om te kijken of je gewonnen hebt!

    Liefs,
    Jolanda

    www.noortje-design.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een prachtig kaartje zeg.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig, ik gebruik juist regelmatig zwart op mijn kaarten, bijvoorbeeld voor randjes. Jouw kaart is ook helemaal niet somber! Mooie stansen heb je gebruikt.

    Leuk om te zien dat er meer jongere meiden zijn met deze hobby. En jij hebt ook al een gamende vriend las ik, goede combi ;)

    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello, i came here over kitty craft. You have a wonderful blog. I love Your cards
    Liebe Grüße
    Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Linda!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Linda,
    Wauwww ... prachtig kaartje heb je gemaakt! En een mooie kleurencombi ook. Leuk dat je het toch aangedurfd hebt om een "zwarte" kaart te maken. Bedankt voor het meedoen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.