zondag 17 juni 2012

Vaderdag

Voor vaderdag heb ik twee kaarten gemaakt. Een voor mijn eigen vader en een voor mijn schoonvader.   Deze eerste is voor mijn eigen vader.



De afbeeldingen van oldtimers heb ik van Internet. Het Happy Father's Day -plaatje ook. De blauwe en crème achtergronden zijn van Action en de bruine rand van Bunny Bo. De knoopjes zijn van Boekenvoordeel.

Met deze kaart doe ik mee aan de Vaderdag Challenge van Crealing en van De Creatieve Zebra.

Een overzicht van de details:


Voor mijn schoonvader heb ik onderstaande kaart gemaakt. Een kaartje in nautische stijl. Met echte schelpjes!


Hier nog wat details:


Fijne zondag nog!

Liefs,

Linda

1 opmerking:

  1. ze zijn werkelijk prachtig !En bedankt voor het mee doen aan de Crealing challenge Team Crealing
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.