maandag 18 juni 2012

Paars Vogeltje

Door alle ideeën en sketches die ik op Pinterest tegen gekomen ben, kwam ik op het idee van deze kaart. Het 3D-plaatje van dit schattige vogeltje is van Yvonne's Creations. De achtergrondpapieren heb ik bij Action gekocht. 


Het nopjespapier heb ik via Marktplaats besteld. Tot slot heb ik een lintje op de kaart geplakt en een stempel van Boekenvoordeel.


Met deze kaart doe ik mee aan de foto-challenge van AnMaCreatief.

Hieronder de Sketch die ik gebruikt heb voor deze kaart.


Veel liefs,

Linda


4 opmerkingen:

  1. wat een superlief kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, een super mooie uitwerking van de foto, top hoor!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.