zaterdag 2 juni 2012

Voor Jou

Goedemorgen,

Allereerst wil ik vertellen dat ik super blij ben, want ik heb mijn eerste challenge gewonnen! Dit deed ik bij Scrap Cards Challenge Blog. Wat een eer! En dan krijg ik ook nog een prijs opgestuurd, ik vind het helemaal gaaf!

Daarnaast had ik nog een kaartje dat ik aan jullie wilde laten zien. Het thema is, zoals jullie zien, rozen.


De plaatjes en achtergrond komen van internet (Graphics Fairy en Sweetly Scrapped, zie de links aan de rechterkant van mijn blog). De roosjes heb ik van Boekenvoordeel (zijn daar, zoals de naam van de winkel doet vermoeden ook heel voordelig: 24 voor 1,79 euro). Het 'voor jou'- label is van Marjoleine en de stansjes heb ik via Marktplaats verkregen. Hieronder nog wat details.


Ik ben benieuwd naar jullie reacties, wat vinden jullie ervan?

Fijn weekend!

Liefs,

Linda

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je prijs!!! Deze kaart is ook weer heel erg mooi, prachtige sketch ook gebruikt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. such a stunning card, I adore the flowers and ribbon..hope you have a wonderful day!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.