woensdag 27 juni 2012

Blue and Birds

Bij Trekpleister heb ik een pak a4-designpapier met wel 50 vel voor slechts 1,75 gekocht! Dat is natuurlijk geen geld en kon het dus ook niet laten liggen. Er zitten heel wat leuke designs in! 

Onderstaande kaart is ook gemaakt met dit papier. Donkerblauw met mint-groen. Ik vond het wel een uitdaging om hier iets mee te maken, maar ik vond het zo'n leuke kleurencombinatie. Uiteindelijk is dit het dus geworden:


De vogelplaatjes heb ik van internet, zijn ze niet snoezig? Verder heb ik de Gefeliciteerd-stans weer via Marktplaats en het mint-groene kant van Boekenvoordeel.


Ik duik weer verder in mijn knutselspullen en met een half oog toch ook maar voetbal kijken ;).

Liefs,

Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.