donderdag 21 juni 2012

Vintage Vogeltje

Van de week heb ik nieuwe knutselspullen ontvangen die ik besteld had. Een gedeelte ervan had ik gewonnen (15 euro tegoedbon), dus dat was extra leuk! Hetgene waar ik het meest op wachtte, was het paperblock van KaiserCraft, welke ik heb gebruikt voor deze kaart:


Ik vind het echt een mooi blok, met heel veel mooie achtergrondpapieren! Het knipvel waar dit schattige plaatje uit komt heb ik ook nieuw binnen gekregen en ook het vintage-look- hoekje. Ik heb nog meer nieuwe spullen ontvangen, die ik binnenkort allemaal ga gebruiken, dus die kom je vanzelf tegen op mijn blog de komende tijd!


Met deze kaart doe ik mee aan de Hobby Vision Challenge.

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. WOOOW Linda wat een schitterend kaartje, prachtig!!!!
    Het papier is echt super mooi!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd, want deze kaart belooft veel goeds :), leuk kaartje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt! Vind het knipplaatje erg mooi en je papiertjes zijn ook super. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Linda, echt heel mooi!

    Leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge.

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.